0
0

چرا فضای مجازی؟

420 بازدید

لزوم ایجاد زیر ساخت های فعالیت مجازی

سلام دوستان خوبم امیدوارم همیشه در حال موفقیت و پیروزی باشید. تو این نوشته کوتاه میخوایم در مورد لزوم حضور در فضای مجازی به عنوان یک طراح معماری رو میخوایم با هم دیگه بررسی کنیم.

خب اگر تا همین چند ماه پیش شک و شبهه ای در مورد لزوم حضور در فضای مجازی برای شما وجود داشت تجربه کروناویروس(covid-19) کامل نشون داد که تمام کسب و کارهایی که به صورت حضوری و دفتری اداره میشدن ضربات سنگینی از این اپیدمی و بیماری تجربه کردن و برعکس تمامی کسانی که از قبل زیر ساختها و در واقع ابزارهای اولیه کسب و کار مجازی خودشون رو پایه گذاری کرده بودند در این مدت درآمد خوبی کسب کردند. 

اگر تا قبل این شما دغدغه اینو داشتید که یکی از بهترین مجتمع های مرکز شهر بهترین و شیک ترین دفتر رو برای خودتون تهیه کنید و هزینه های سنگینی برای دکوراسیون داخلی محل کار خودتون انجام بدید تا کارفرما و مخاطبتون رو در همون لحظه اول هیجان زده و تحت تاثیر قرار بدید باید بگم الان اکثر شرکت های بزرگ دنیا دفاتر لوکس و مجلل خودشون رو در برج های امارات و … تحویل دادن و دیگه تمدید نکردن و زمان خودشون رو بر روی سایت و پیج  اینستا متمرکز کردن تا با ورود مشتری های خودشون به این قسمت اونهارو بیشتر تحت تاثیر قرار بدن و بتونن ارتباط خوبی بگیرن.

شاید همه فکر میکنن تعداد افرادی که از مسیر دفترشون رد میشه و به اصطلاح پاخور بودن دفتر و همینطور جمعیت شهر محل فعالیتشون میتونه خیلی تاثیر بزاره روی رونق کسب و کارشون و به همین دلیل شاید اکثرا به فکر مهاجرت به شهرهای بزرگ هستند ولی کدوم شهری تو ایران بالای 24 میلیون جمعیت بالغ و مستعد خرید داره؟

بله همینطور که بالا گفته شد هر روز 24 میلیون ایرانی از اینستاگرام استفاده میکنند …. با این وجود بهترین کار ممکن همینه که یه حساب ویژه روی این فضای بی نهایت بزرگ و در عین حال ارزان باز کنیم و بتونیم از این طریق به گسترش کسب و کار خودمون بپردازیم

تو این نوشتار فقط به بحث ایران پرداختیم، فکرش رو بکنید شما میتونید با تمام دنیا از طریق سایت و شبکه های مجازی در ارتباط باشید و پروژه بگیرید و انجام بدید.

پس با من از نبود پروژه و پول خواهشا صحبت نکنید… منتظر خبر های خوب و برنامه های خوبتون هستم.


#به_خودت_ارزش_بده

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.3duniq.com/?p=1250
اشتراک گذاری:
ساسان الهیاری
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد چرا فضای مجازی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.